כחלק משילוב שחקני העבר במועדון, עמותת "הכחולה" ומועדון הפועל פתח תקוה שמחים לבשר על מינויו של שחקן העבר, גבע מרקוס, לדירקטור במועדון הפועל פתח תקוה.

 

גבע גדל והתחנך במחלקת הנוער של המועדון ולאחר סיבוב בקבוצת הבוגרים של הפועל מחנה יהודה חזר לקבוצה הבוגרת של המועדון. גבע רשם 125 הופעות ליגה וכבש 13 שערים.

גבע זכה עם הקבוצה הבוגרת בגביע המדינה ובשלוש סגנויות רצופות.

 

גבע מתעסק בתחום הפיתוח העסקי, עבד בתפקידי ניהול בכירים בחברת "סנו" והיה מנהל של חברת המזון "מנה".

גבע הוביל תהליכים, היה אחראי על ניהול התקציבים,  ניהל קשרים עם לקוחות, יזם והטמיע שינויים וניהל את היחידה העסקית.

 

עמותת "הכחולה" רואה בנסיונו העשיר של גבע הן בתחום הספורטיבי והן בתחום העסקי - בניהול פרויקטים גדולים ומורכבים דבר אשר יכול להוסיף המון למועדון הפועל פתח תקוה תחת בעלות העמותה.

 

על מנת שתוכלו להכיר את גבע, שאלנו את גבע מספר שאלות:

מה אתה חושב שתוכל להביא מניסיונך עבור המועדון?

ככדורגלן עבר הנני בעל ניסיון עתיר שנים בפן הספורטיבי, כמו גם ניסיון עשיר בפן העסקי-ניהולי בו אני עוסק מיום פרישתי ולאורך שנים רבות מאוד. לתפישתי, ישנה מקביליות לא מועטה בין שני התחומים אשר לכאורה נראים שונים לחלוטין, ואשר נוגעת באלמנטים משותפים כגון כושר מנהיגות ההנהלה, נאמנות ומחויבות המועסקים לאינטרס המועדון/הארגון, הסבר על התוויית הדרך החדשה הבנה, קבלה והפגנת זיקה של המועסקים עם הדרך, איחוד העובדים/שחקנים ויצירת "גאוות יחידה", כל זאת בכדי ליצור מצב בו השלם עולה על סך חלקיו אשר יסייע רבות לעמידה ביעדים ומטרות המועדון.

מה דעתך על כך שעמותת אוהדים מנהלת מועדון כדורגל?

אני חושב כי זהו הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למועדון, על אחת כמה וכמה בהפועל פתח תקווה ולאחר תקופה ארוכה ביותר של אכזבות חוזרות ונשנות. כעת, האוהדים, העמותה המייצגת אותם והמועדון אחד הם, ומטרותיהם זהות – להשיב את המועדון לימי הזוהר, ליהנות מכדורגל איכותי, ממגוון רחב של שחקני בית המתווספים מדי שנה ומחממים לכולם את הלב לאחר שנות השקעה רבות, וכמובן, להגיע לרמות הגבוהות כולל זכייה בתארים.  כשהמטרות זהות, קיימת הזדהות של האוהדים גם עם הדרך אותה מתווה העמותה וזאת עקב נטרול מוחלט של אינטרסים אישיים, במיוחד כאשר העמותה הציבה כללים ברורים להתנהלותה בנוגע ליושרה, שקיפות וכדומה.

האם קיים מסר שאתה רוצה להעביר לאוהדי הקבוצה?

המסר החשוב ביותר שאני מעוניין להעביר הנו – מחויבות וסבלנות!

האוהדים מחויבים לתמוך בקבוצה, להגיע בהמוניהם למשחקי בית וחוץ, ללא כל קשר לביצועים ולתוצאות, על אף שכולנו מקווים כי תהיינה טובות. יש לזכור כי ביצוע שינוי משמעותי אינו מניב תוצאות מידיות, קיים תהליך הלוקח זמן רב, גם עקב התכנון להתבססות עתידית על מחלקת נוער איכותית ופורה, הזמן יעשה את שלו והרווח יהיה של כולנו.

 

גבע החליף את עדי בילוגרי ודוד כהן שכיהנו כדירקטורים זמניים ומצטרף בדירקטוריון המועדון לד"ר שלומית גיא ולקובי לוי.

אנו מאחלים הצלחה רבה לגבע בתפקידו החדש ובטוחים שנצעד יד ביד בהובלת המועדון קדימה.