אוהדים יקרים,

ביום שישי, 31.5.2019, אירח הצוות המקצועי של מועדון הפועל פתח תקוה, המנכ"ל רועי אלרום והמנהל הספורטיבי ניב טל, את חברי העמותה על מנת להביא בפניהם את המידע על התלהיכים שקרו במועדון מאז רכישת הקבוצה ע"י העמותה, התהליכים הקורים בה היום ועל התהליכים המתוכננים בעתיד.

להלן הנקודות שעלו במהלך המפגש:

  1. תנאים – ב7.3.2019 עמותת "הכחולה" קיבלה לידיה את המועדון רשמית, מתחם המשרדים היה ללא מחשב, בלי אופיס ובלי תשתית אינטרנט. המשרדים והחדרים היו זקוקים לשיפוץ רציני ונדרש היה להשקיע בתנאים מינימלים לעבודה.
  2. כספים – עמותת "הכחולה" השקיעה בקבלת המועדון : חצי מליון שקל לפעימה ראשונה של הרכישה, 700 אלף שקל כסף חי לבקרה וכיסוי חוב של 600 אלף שקל מימי יונגר במחלקת הנוער (כסף שהלך לבוגרים). כל הכסף הגיע מדמי חבר, תורמים וספונסרים.
  3. שותפים נותני חסות – המועדון ביחד עם צוות מיוחד עובד ונפגש עם בעלי עסקים בכדי שיפרסמו את עצמם, המועדון רואה בכל מפרסם כשותף במועדון.

כל כסף משותף נותן חסות יהיה צבוע לבוגרים או לנוער לפי החלטת השותף.

  1. שיפוץ מתחם סירקין – לאחר בקשות חוזרות מעיריית פתח תקוה, החל השבוע שיפוץ במשרדים של מתחם סירקין אשר ישמשו את המועדון, כמו כן הובאה מכולה חדשה ללימודים של מחלקת הנוער.

עדיין מתקיים מו"מ בנוגע לשיפוץ הדשא במגרש מספר 1, הובאו כמה וכמה בעלי מקצוע שהביעו את דעתם על השיפוץ שצריך לעשות.

  1. עדיין אין החלטה במנהלת לגבי כמות השחקנים הזרים שיוכלו לשחק בעונה הבאה והמועדון מחכה להחלטה שאמורה להגיע בשבוע הבא.
  2. הצוות המקצועי בוחן שחקנים לעונה הבאה, המטרה היא לבנות קבוצה טובה ותוססת שתוכל להאבק בחלק העליון של הטבלה, הקהל מתבקש לגלות סבלנות כי המו"מ עם שחקנים לוקח זמן.
  3. המועדון משקיע בצוות רפואי עח מנת ששחקנים יפצעו פחות ויהיו בכושר טוב במהלך כל העונה.
  4. המועדון החל בשיפור תנאי האימון של השחקנים, הכולל ארוחת צהריים כדי שהשחקנים יוכלו להתאמן במצב אופטימלי.
  5. הוכנה תוכנית רחבה ומקיפה (20 עמודים) בעזרתה של דירקטורית המועדון, ד"ר שלומית גיא, לגבי פיתוח מחלקת הנוער של המועדון. התוכנית תחל לפעול בעונה הקרובה.
  6. כלל החוזים שיעשו בעונה הקרובה והלאה יהיו עם אופצית המשך והמצב שבו כל הקבוצה חופשית בסוף העונה לא יחזור.
  7. על מנת שנוכל לעמוד ביעדים צריך שיהיו לפחות 1000(!) חברי עמותה בכדי שנוכל לעמוד ביעדים שהוצבו.

 

תודה לכל מי שהשתתף, שמע והביע דיעה.

נמשיך לקיים מפגשים עם חברי העמותה בעתיד.