אוהדים יקרים,

אנו שמחים לבשר לכם על מינויו של קובי לוי לדירקטור השני של מועדון של פתח תקוה.
קובי מצטרף לד"ר שלומית גיא שמונתה לדירקטורית הראשונה במועדון.

קובי בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים ועובד כיום בחברת סימנס כמנהל מוצר.
קובי הינו פעיל בעמותת "הכחולה" מיומה הראשון ופעל במגוון פעילויות כגון:
•    יועץ לצוות המו"מ לרכישת המועדון
•    שותף בבניית התוכנית העסקית של העמותה
•    ראש צוות גיוס ספונסרים

הועד המנהל של העמותה ראיין את קובי ומצא שכישוריו מתאימים לשמש כדירקטור במועדון.
שאלנו את קובי מספר שאלות בכדי שתוכלו להכיר אותו יותר:

שאלה: מה הם הגורמים שהשפיעו עלייך להתמודד על תפקיד דירקטור בהפועל פ"ת תחת בעלות עמותת "הכחולה"?

תשובה: הצטרפתי לעמותה לפני כשנתיים וחצי מכיוון שאני אוהד את הפועל פתח תקוה מאז שנות ה-90. הייתי מעורב מאז בפעילויות מפתח שכוללות ייעוץ לצוות המו"מ עם דורון גלנט, בניית התכנית העסקית של עמותת הכחולה, גיוס ספונסרים ולקיחת חלק בבניית פרויקט מאה הימים ביחד עם רועי אלרום, ניב טל ואנשים נוספים. השותפות שלי בפעילויות אלה עזרה לי לבנות את ה"אני מאמין" שלי לגבי הפועל פתח תקוה ואני חושב שאין מקום מתאים יותר מדירקטוריון הפועל פתח תקוה על מנת להשפיע ולהביא את ה"אני מאמין" שלי לידי ביטוי.

אני מאמין שמחלקות הילדים והנוער בהפועל פתח תקוה צריכות לשמש כפלטפורמה לפעילות קהילתית, הן במתן מסגרת תמיכה מלאה לילדים שרשומים למחלקות אלה (עזרה בלימודים, מנטורינג, חינוך לערכים וכדומה) והן בסבסוד ילדים ממשפחות מעוטות יכולת על מנת שיקבלו הזדמנות שווה.

פן קהילתי נוסף שהמועדון חייב לקיים הינו עזרה לקהילה בתוך פתח תקוה. זוהי הקהילה שממנה המועדון צמח וימשיך לצמוח ולכן על המועדון להחזיר לקהילה בפעילויות דוגמת הפעילויות שראינו עד עתה. דוגמא טובה מאוד לפעילות כזו היא אריזת משלוחי המנות ביום המשחק באצטדיון ותרומת משלוחי המנות האלה בשבוע שאחרי. כך גם לימדנו ילדים מהי נתינה וגם תרמנו לקהילה.

שאלה: מה אתה חושב שתוכל להביא מנסיונך עבור המועדון?

תשובה: מעבר לעבודה בתוך העמותה והדינמיקה הטובה שיש לי עם רועי אלרום וניב טל, אני מביא איתי יכולת חשיבה אסטרטגית ויכולת בניהול פרוייקטים מורכבים. בנוסף לאלה יש לי תואר שני במנהל עסקים שמקנה לי את הידע המקצועי על מנת לשתף פעולה עם מנכ"ל המועדון בניהול והובלת מועדון הכדורגל בצורה הנכונה אל עבר היעדים והחזון שנקבע על ידי העמותה.

שאלה: האם יש מסר שאתה רוצה להעביר לאוהדי הקבוצה?

תשובה: המסר העיקרי שלי לאוהדי הקבוצה הוא שצריך הרבה סבלנות. באנו לבנות מחדש את מועדון הפועל פתח תקוה אחרי שעבר הרס שיטתי במשך 20 שנה. תהליך הבניה מחדש ייקח שנים.

אני סמוך ובטוח שבעמדת לקיחת ההחלטות נמצאים כיום האנשים הנכונים על מנת לבנות מחדש את הפועל פתח תקוה ולהביא את מחלקות הילדים והנוער למקום הראוי להם ואת הקבוצה הבוגרת לקדמת הכדורגל הישראלי. נכונו לנו עוד הרבה אתגרים וקשיים, אבל האנשים שנמצאים בתוך המערכת מחוייבים לדבר אחד, הצלחת מועדון הפועל פתח תקוה.

שאלה: מה דעתך על כך שעמותת אוהדים מנהלת מועדון כדורגל?

תשובה: בתור אחד שקפץ לעגלה כשהיינו מספר מצומצם של מטורפים עם חזון, אני מאמין גדול של קבוצת אוהדים ואני בטוח שהפועל פתח תקוה עם כמות האוהדים הגדולה שיש לה וביחד עם שיתוף ותמיכה מהקהילה העסקית, תוכל להוכיח לכולם שבכדורגל הישראלי המודל הזה הרבה יותר טוב ממודל של בעלים יחיד.

חשוב לזכור שהמודל העסקי בנוי על כך שיהיו לנו שותפים עיקריים שיזרימו כספים (בנוסף לשותפים בפרופיל נמוך יותר), כך שגם אם אחד (או יותר) מהשותפים שלנו מפסיק את התמיכה שלו במועדון, לא נחווה שוב מצב שבו הקבוצה נותרת "יתומה" ובשום פנים ואופן לא נמצא את עצמנו עם אנשים לא ראויים בראש המועדון. אנחנו האוהדים נחליט ונקבע את הדרך של המועדון ואני חושב שזה מסר אדיר לענף הכדורגל בארץ.

 

קובי יחליף בדירקטוריון המועדון את רונן גרינר מהועד המנהל.

אנו מאחלים לקובי הצלחה רבה בתפקידו להצעיד את המועדון לגבהים אליו הוא ראוי.