אחריי ל״כחולה״! כיצד מצטרפים/ מחדשים חברות ?

אחד מהערכים של העמותה ״הכחולה״ היא להיות דמוקרטית ופתוחה לכל אחד מגיל 17 המבקש להיות חבר עמותה, אשר יקנה לו זכות הצבעה למוסדות ההצבעה , וזכות להיבחר למוסדות העמותה.

 

אני גר בחו"ל ומבקש לבצע חידוש/הצטרפות עם כרטיס אשראי זר , מה התהליך ? 

האופציה לתשלום בכרטיס אשראי זר נוספה לדף התשלום, וניתן לבצע תשלום באתר עם כרטיס אשראי זר. כל שעליך לעשות לסמן את התשלום "בכרטיס זר" במסך בחירת תוכנית חברות. עם סימון זה תועבר למסך תשלום להזנת פרטי כרטיס האשראי ללא צורך ההזנת מספר תעודת זהות/דרכון הנדרשים בעת תשלום בכרטיס אשראי ישראלי.

 

האם יש עלויות לרישום כחבר עמותה ?

העמותה הגדירה מטרה ראשונה לצרף כל אחד, אשר מבקש להצטרף ולהיות חבר עמותה, כאשר התנאי היחיד הינו שנמצא אף מעל גיל 17. ותשלום דמי חבר שנתיים מה-01.05 עד ל- 01.05 בשנה שלאחר בשני מסלולי חברות עיקריים :

-חברות רגילה בסך 63 ש״ח לחודש ( 756 ש״ח שנתי ) , סכום המציין את שנת האליפות האחרונה של מועדון הכדורגל

- חברות סבסוד  (500 ש"ח שנתי) - נוער מגיל 17 , נשים, נכים, חיילים בשירות סדיר, סטודנטים ואזרחים ותיקים, זכאים להרשמה במחיר מסובסד כנגד הצגת תעודה רלוונטית.

על אוהדים שאינם נמנים על אוכלוסיות אלו, המבקשים מסלול מסובסד יש להגיש בקשה לועדת סבסוד ולאחר אישורה ניתן להרשם במסלול מסובסד.

הסבסוד יינתן לאחר שליחת בקשה מדף ההצטרפות ויאושר על פי הזכאות למבקש . עם הבקשה לחברות מסבובסדת המבקש מתבקש לשלוח תעודות המעידות על זכאותו ופרטים לחזרה לבירורים. לאחר האישור ישלח מייל המאשר / דוחה את הבקשה.עם קבלת המייל לאישור יש להכנס שוב לדף ההצטרפות באתר העמותה, והאפשרות שאושרה תופיע להמשך הצטרפות ותשלום.

 

מהי תקופת החברות השנתית ?

החברות בעמותה הינה על פי עונת משחקי הליגה בישראל ותתחיל ב- 01.05 בשנה עד ל- 01.05 בשנה שלאחריה.

 

אני רוצה להצטרף/חידוש חבר עמותה , מה לעשות ?

מספר דרכים להצטרפות וחידוש :

  • הצטרפות באתר העמותה
  • משלוח בדואר של טופס בקשת הצטרפות לעמותה, אשר ניתן להורדה באתר העמותה / אודות העמותה / טפסים להורדה , למלא את הפרטים ולשלוח לכתובת העמותה
  • הצטרפות פרטנית על ידי נציג העמותה אשר ייפגש עם המבקש , פרטי הקשר בדף ״צור קשר״

 

אני רואה באתר מאמרים , אבל כיצד מצטרפים/חידוש חברות בעמותה ?

תהליך החידוש/ההצטרפות לחברות בעמותה  ״הכחולה״ זהה לתהליך רכישה באתר קניות מקוון :

  1. חברות חדשה : רישום באתר ובחירת שם משתמש וסיסמה לזיהוי ואישור תקנון האתר ותשלומים. לאחר הגשת בקשת רישום, ישלח מייל לכתובת הדוא״ל שנרשמה , לחיצה על אישור ההצטרפות מפעיל את הרישום . (רישום באתר מאפשר צפייה בפריטים הפתוחים רק למשתמש רשום: מבנה ארגוני והעברת תרומות ).
  2. חידוש חברות : כניסה לאתר והזדהות עם מספר תעודת זהות, יישלח סמס עם קוד כניסה למספר הטלפון הרשום במערכת, הקוד תקף לשתי דקות מקבלתו. 
  3. לאחר הרישום וההזדהות ניתן לעבור לתהליך חידוש/הצטרפות ותשלום לעמותה
    1. בחירה על כפתור ״חידוש חברות והצטרפות״ / תפריט ״הצטרפות״ , יעביר למסך בחירת תוכנית חברות . במידה ואתה משתייך למגדרים הזכאים לסבסוד והנך זכאי לסבסוד בסיום תהליך ההצטרפות ותשלום דמי החבר, לאחר הרישום שלח הודעת דואר עם צילום תעודת הזכאות לכתובת דוא״ל של העמותה.
    2. במידה והצטרפות לפני רישום לאתר / התחברות לאתר, תתבקש לבצע כניסה/רישום לאתר (ראה סעיף 2 למעלה)
    3. לאחר בחירת התוכנית ניתן להגדיר כי התשלום יבוצע "בכרטיס זר" ע"י סימון תיבת הבחירה , במצב זה חברי עמותה מחול יוכלו לבצע תשלום עצמאי ללא הקשת מספר תעודת זהות.
    4. בלחיצה על לחצן ״עבור לתשלום״ בדף הצטרפות , תעבור לדף תשלום מאובטח בחברת שירותי סליקה באינטרנט.
    5. בדף התשלום יש להזין את פרטי התשלום בכרטיס אשראי פי שמופיע בדף התשלום, מעבר לבצע תשלום תעביר את המידע בצורה מאובטחת לחברת "קארדקום" (ספק הסליקה של העמותה) שיבצעו את הוראת התשלום מול חברת האשראי.
  4. עם סיום תהליך תשלום החבר תשלח קבלה מלכ״ר לכתובת הדוא״ל של החבר

 

אני מעוניין להעביר תרומה כספית לפעילות העמותה, האם ניתן לבצע באתר ?

תרומה לעמותה תתאפשר באתר ופנייה אישית לתרומה או העברה כספית לחשבון בנק של העמותה.

באתר ניתן לתרום עד סכום של 10,000 שיח , כאשר האפשרות לתרומה מעל סכום זה תתאפשר באמצעות פנייה לדוא״ל העמותה ו/או פנייה לבעל תפקיד בעמותה.

תהליך התרומה דומה לתהליך ההצטרפות , והאפשרות לתרומה פתוחה לאחר רישום לאתר, וזאת כחלק מערך השקיפות ותקנות המס לשמירת מאגר תורמים לעמותה.

עם סיום תהליך תשלום התרומה ישלח דוא"ל קבלה תרומה לתורם.