שלום חברים,

תקנון העמותה מחייב את הוועדות הנבחרות לפרסם סיכום חודשי של פעילותן, להלן הסיכום של ועדת קבלה לחודשים נובמבר-דצמבר,

ועדת קבלה פועלת לבניית מנגנון לשיפור התנהלות עמותה בהיבטים הבאים:

  1. סדר וסנכרון  

  2. יכולת קבלת החלטות באופן דמוקרטי

  3. שקיפות ושיתוף 

  4. קיום מפגשים

  5. ליווי והדרכה של מתנדבים

לצורך כך הקמנו צוות מענה לפניות שהוא למעשה צוות שירות לקוחות של העמותה שאליו ניתן לפנות כבר כעת, בכל נושא דרך אתר העמותה בקישור הבא https://theblue.org.il/Contact או ישירות דרך כתובת המייל pniot@theblue.org.il

צוות הפניות פועל בהתאם להנחיות ב "מדריך האוהד לכחולה" שפרסמנו בשבוע שעבר שהינו מדריך שנותן כלים להתמודדות ומענה לכל גורם(דירקטוריון, ועד מנהל, חבר עמותה, אוהד שאינו חבר עמותה) בכל נושא הקשור לעמותה, 

כעת הכדור בידיים שלכם האוהדים ויש לכם אפשרות לשנות ולהשפיע בצורה מסודרת מתועדת ושקופה על הנעשה בעמותה ובמועדון דרך פנייה לצוות הפניות,

לשאלות וכל דבר אחר ניתן לפנות למייל שלנו.

kabala@theblue.org.il

תודה רבה

ועדת קבלה ובחירות