בתאריך 2.4.2019 התקיים מפגש עדכון תקופתי של עמותת "הכחולה" לחברי העמותה.

זהו המפגש הראשון לאחר קבלת הבעלות על המועדון מידי המפרק לעמותת "הכחולה".

במפגש נכחו 42 חברי עמותה ונציגים מקצועיים מהמועדון.

 

במפגש הוצגו הפעילויות השונות של הצוותים והסטטוס הנוכחי של הפעילויות.

אנו מגישים לכם את סיכום המפגש.

 

צוות מאה ימים – הועבר ע"י אלי ארד רכז צוות סנכרון

אלי הסביר על סטטוס פרויקט "מאה ימים" ועדכן על הסטטוס הנוכחי.

לצפייה בסטטוס לחץ כאן.

צוות חיזוק קשרי קהילה – הועבר ע"י  אלעד מרכוס, רכז הצוות

מטרת הצוות להקים מאגר מידע על אוהדי הפועל פ"ת, כמו שצריך להיות בכל גוף וארגון.

המאגר מידע עוזר בהרבה נושאים ומטרתו לשווק את המועדון ולהכניס כסף למועדון.

הצוות בתהליך גיבוש ומקווים להתחיל עבודה בקרוב.

מבקש את עזרת האוהדים הנוכחים בפגישה בבניית המאגר.

זקוקים לפרטי אוהדים שאינם חברי עמותה, אנשים שפעם הגיעו למשחקים והפסיקו וכדומה. הפרטים שלהם זקוקים להקמת המאגר הם: שם מלא, מס' טלפון\פלאפון, מייל , כתובת.

צוות חנות אוהדים – הועבר ע"י רוני אלפנט

מקיימים תכנית מסודרת שמטרתה הפצת פריטי אוהדים ומכירתם לקהל האוהדים.

ניתן הסבר על הצוות וערוצי הפצה עיקריים ומידיים : פופ-אפ, חנות אוהדים, עסקים כחולים.

שלבי עבודה לפי טווחים : קצר, בינוני ורחוק.

מטרת העל- יצירת רווח למועדון ע"י מכירת פריטים לקהל האוהדים.

מטרות נוספות – איסוף מידע ליצירת תקציב לעונה הבאה. 5-7 פריטים בעלי זיקה חזקה לאוהדים.

ניהול מלאי – מלאי אפס , כלומר הזמנה במלאי קטן על מנת שלא להשאר עם מלאי מיותר המביא לגרעון.

היו 3 ימי מכירות בפועל שסיפקו רווח תפעולי וגולמי גדול שכולו הלך למועדון.

חסר בצוות מספר תפקידים: מנהל ערוצי מכירה, מתנדבים, ניהול אדמיניסטריבי, ניהול e-commerce, ניהול רכש וספקים.

צוות FAN ZONE – הועבר ע"י תומר שמיר, רכז הצוות

הוסבר על הצוות שמונה כ 20 פעילים כאשר תומר ואורי בן עזרא מרכזים. תקציב נמוך, כמעט אפסי.

המטרה לקרב ולהחזיר את קהילת אוהדי הפועל פתח תקווה, בעתיד סעיף 46 יניע גופים גדולים להירתם ולתרום למועדון.

סוקר את הפעילויות שהיו עד עכשיו : יפן, סוכה, חתונה כחולה, פורים, תהיה פעילות על נחום סטלמך גדול שחקני הפועל פתח תקווה בכל הזמנים.

המטרה והרוח היא לממש את היכולות של 3000 איש שכל אחד יכול לתת קצת.

יש צוות קריאטיב שכולל 6 פעילים שמדבר אחת לשבוע ומעלה רעיונות.

מטרה נוספת היא להשריש תרבות שביום המשחק אוהדים באים לא רק למשחק עצמו אלא גם לחוויה מעבר עם כל המשפחה.

צוות ספונסרים ונותני חסות – הועבר ע"י קובי לוי, הרכז צוות

הצוות קיים חודשיים בסה"כ וכולל מספר רב של פעילים בהתנדבות.

הוצג מבנה הצוות: בהתחלה היה צוות אחד ובהמשך, מכיוון  שלספונסרים בפרופיל גבוה יש התייחסות מיוחדת הוחלט שצוות יחולק לשני תתי צוותים, אחד בפרופיל גבוה ושני בפרופיל נמוך.

יש פעילות רבה ומתקיימות שיחות עם ספונסרים בכל הרמות (מצגת) , מקווה שבחודשים הקרובים נגייס ספונסרים .

התקיימו מספר פגישות בין חברי הצוות כאשר הפגישה המשמעותית ביותר שנתנה דחיפה גדולה התקיימה במתחם סירקין בנוכחות מספר חברי צוות ובנוסף איציק כהן, פרדי דויד ורובי ביבי.

היום מחפשים ספונסרים בכל הרמות : ספונסר ראשי, שילוט במגרש, באנרים באתר של הפועל פ"ת, חסויות לבגדי מחלקות הילידים והנוער, פרסום בשעון הדיגיטלי שבאצטדיון ופרסום בעמדת הראיונות.

היעדים לעונה הבאה הם הכנסה של 920,000 ₪ ולעונה אחריה 1.3 מיליון ₪.

צוות הכנות מקצועיות – הועבר ע"י ניב טל, רכז הצוות והמנהל הספורטיבי של המועדון

נוצר קשר מיוחד בין הקהילה היפנית (מונה כ 1000 איש) למועדון בעקבות הגענו של השחקן היפני. מספר נציגים של המועדון התארחו אצל השגריר לארוחת ערב.

הוקם מערך סקאוטינג בהתנדבות שכולל 8 פעילים אוהדי הפועל וממוקד לקבוצות ילדים א' (לפני גיל 15), יש כבר 3 שחקנים ששמנו עליהם עין. מתמקדים גם במגזר הערבי ויש סקאוט שהולך לצפות במשחקים בצפון.

בנה בעזרת עמית לביא ורועי אלרום את מאגר הידע שנמצא ב "דרייב" , המאגר מתעדכן כל הזמן ומשמש כארכיון, מחולק לתיקיות שיוצרות סדר וארגון.

ישנו צוות שעובד מול העירייה וכולל את דוד כהן, איציק כהן ואיז'ו ויינר שעובדים מול ראש העיר רמי גרינברג שנראה כי רוצה לעזור. עיקר הפעילות מתחלקת לשניים :

1. תיקון מכולות בסירקין, העירייה טוענת שהמתקן זמני ואנחנו אומרים שזו השקעה בילדים שיהיה מתקן ראוי ובנוסף ניתן להעביר כל דבר כך שאין כאן הפסד למעשה.

2. עבודה על תאורה ודשא, בשלבי בדיקה של תמחור.

רועי אלרום, מנכ"ל הפועל פ"ת.

רועי הציג את עצמו (מצב משפחתי, פעילות בעמותה וניסיון תעסוקתי בתחום הספורט).

נמצאים בסוף של דרך ארוכה של 3 שנים שהעמותה שמה לעצמה מטרה לרכוש את המועדון ותחילתה של דרך חדשה, ניהול המועדון לאחר רכישתו.

כדורגל זה הנאה ושמחה ובשנים האחרונות המצב לא היה ככה והמטרה שלנו היא להחזיר את התחושות האלו ובחודשים האחרונים זה קורה.

סיפר על תכנית "100 ימים" ושהצוות שהקים אותה ביצע אנליזות ומחקרים ובסוף הוחלט ללכת לפי המודל הגרמני שאומר בעלות אוהדים בקונספט של 50+1 במניות אם התאמות לישראל.

הסביר את המודל הניהולי (שקף) של כל הדבר הזה שנקרא עמותה, כאשר העמותה היא הבעלים.

רועי העביר מצגת על חזון העמותה, מטרות ארגוניות, שיטות העבודה, בעלי התפקידים בשכר והתנדבות ועל המבנה הניהולי בו חברי הדירקטוריון באים להחליף את הועד המנהל של העמותה.

תפקידם של חברי הדירקטוריון הוא להתוות את דרך ניהול המועדון לפי חזון העמותה.

רועי נשאל מי מקבל החלטות מקצועיות?

רועי ענה שהמנכ"ל בשיתוף הצוות המקצועי שהם בעצם וועדת מקבלי ההחלטות של המועדון שמורכבת ממנכ"ל סמנכ"ל מנהל ספורטיבי ומנהל מחלקת נוער.

רועי נשאל: אם עכשיו מתקבלת הצעה על רם לוי לדוגמא, מי מקבל את ההחלטה מה לעשות?

רועי ענה שמנכ"ל ומנהל ספורטיבי מקבלים את ההחלטה לאחר התייעצות.