אוהדים וחברים יקרים ,

מילון אבן שושן מגדיר הצלחה כך: שגשוג, הישג, הצטיינות, מצוינות, הגעה להישגים, השגת תוצאה טובה.

אין זה סוד ואף אחד לא יגיד שזו לא עובדה , מזה כ - 10 שנים ויותר , מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה פועל בצורה הפוכה מזו שמשדרת המילה ״הצלחה״.

ממועדון כדורגל שהיה פס ייצור לשחקנים הישגיים ומצטיינים, הפך למועדון שפסגת השאיפות של הבעלים והמנהלים היא לעבור את העונה תחת ניהולם בשלום. ממועדון שהיה בית וחממה למחלקת נוער שתהליך המעבר לקבוצת הבוגרים היה תהליך מובנה ומסודר, עברנו במהלך העונות האחרונות הקמת שני סגלים של שחקנים  שונים בעונה, כאשר אוהדים רבים מצליחים להכיר את השחקנים ושמותיהם רגע לפני שהסגל מוחלף ( מזל ששם המספר של החולצה לא מתחלף וכך מכירים שחקנים על ידי ציון מספר החולצה ). עובדה שבמחקר של אופ"א ב  2015 שחקנים במועדון הפועל פ"ת נשארים בממוצע 1.1 שנה , ניצחון פירוס למועדון ומהווה אחד ממחדלים רבים בכישלון המתמשך של המועדון. 

לאחר עשור של עונות שבהן כל דבר במועדון מתחלף : בעלים , שחקנים צוות מקצועי ומנהלתי ,שינויים שנעשים ללא חזון ומטרה המכוונת להצלחה, הקמנו את העמותה ״הכחולה״ עמותת אוהדי הפועל פתח תקווה על מנת לעזור ולשנות את דרך ההתנהלות של המועדון. אנחנו , האוהדים , נתחיל את השינוי במועדון הכדורגל שלנו , שינוי שיביא את ההצלחה שכולנו מבקשים לראות במועדון הכדורגל .

בעולם מועדוני כדורגל בברצלונה, בריאל מדריד, בבאיירן מינכן, בדורטמונד, בסוונזי סיטי , בהיידוק ספליט ועוד , ובארץ מועדונים ועמותות אוהדים : בהפועל קטמון ירושלים, במכבי קביליו יפו, האדומים מתל אביב, הלב הירוק כפר סבא, עיר הפועלים מחיפה ועוד , הגיעו למסקנה כי מועדון הכדורגל שייך לאוהדים ומשחק הכדורגל צריך להיות חוויה לאוהדים ולמשפחות. על מנת להצליח, האוהדים, שהם בעלי המועדונים, מעבירים את זכויות הניהול בבחירות דמוקרטיות למנהלים שמחויבים להצלחת המועדון לטובת  האוהדים.

מהי בעצם העמותה ״הכחולה״ ? עמותת שתאגד את אוהדי הפועל פתח תקווה אשר תפעל בצורה דמוקרטית,  שבה כל אחד יכול להיות  חבר עמותה,  אוהד מכל רובדי האוכלוסייה בפתח תקווה ואף מחוצה לה ללא הבדל של מין,דת וגזע. חברי העמותההם אילה שיבחרו את החברים שייצגו אותם רשמית מול הנהלת המועדון והאנשים שיעמדו על משמר ניהול תקין בהנהלת המועדון ( כאשר הדבר יתאפשר ) , כל זאת יחד עם פעילות לטובת אוהדי המועדון והקהילה בפתח תקווה.

הגיע הזמן שגם אנחנו, אוהדי הפועל פתח תקווה,  נתקן את העוול שנעשה למועדון המפואר ועתיר ההישגים משנות ה 60 . בואו והצטרפו כחברים לעמותה ״הכחולה״ , כי יחד זה כוח להשפיע להצלחה, יחד נהיה יחידה אחת מגובשת שלא ניתן לשבור אותה כמו כף יד קפוצה לאגרוף. באנגלית אומרים   Stronger together , ואנחנו אומרים כוחנו באחדותנו. יחד נביא את המועדון שלנו להצלחה.