החל מהעונה הקרובה (24\23), המנויים למשחקי הקבוצה הינם דיגיטליים בלבד, דרך אפליקציית הפועל פתח-תקוה החדשה שהושקה היום באופן רשמי, בגרסת הרצה שעוד תשופר בהמשך.
כיצד ניתן להפעיל את המנוי?
את האפליקציה תוכלו להוריד דרך חנויות האפליקציות (גוגל פליי ואפסטור), בקישור הבא:
למשתמשי אנדרואיד: bit.ly/44HsuDQ
למשתמשי אייפון: bit.ly/3YaJHTP
לאחר הורדת האפליקציה, הכנסו אליה ולחצו על "מנוי".
בפעם הראשונה תדרשו להכניס את פרטי ההתחברות שלכם באתר "לאן", איתם מימשתם את המנוי בשבועות האחרונים.
בשם המשתמש הזינו את האימייל איתו נרשמם ללאן או את מספר הלקוח. מספר הלקוח מופיע באישור ההזמנה אשר קיבלתם למייל לאחר מימוש המנוי באתר לאן. במידה ואינכם זוכרים את הסיסמא שלכם באתר לאן, תוכלו לבחור באפשרות "שכחתי סיסמא".
במידה ותחת הלקוח שלכם יש מספר מנויים, ניתן להתחבר מטלפון סלולרי אחר לאותו המשתמש ולהשתמש במנויים במקביל.
לדוגמא: לקוח אשר רכש מנוי מבוגר ושני מנויי ילדים – ניתן יהיה להכנס לאפליקציה משלושה טלפונים סלולריים שונים, כאשר יש להקפיד כי כל מנוי מנוצל בכל משחק פעם אחת (מנוי שעבר בקרוסלה פעם אחת, לא יוכל לעבור שוב).
* שימו לב – מתחת למנוי שלכם באפליקציה, קיימת האפשרות להוסיף אותו לארנק הדיגיטלי שלכם בטלפון הסלולרי, לכניסה נוחה עוד יותר למשחקים.
אני מעוניין בכל זאת במנוי פיזי, מה עליי לעשות?
אנחנו ממליצים להשתמש באפליקציה שלנו, שכלולת גם עדכונים, חדשות וטבלאות. במידה ובכל זאת הינכם מעוניינים במנוי פיזי, ישנן שתי אפשרויות:
1. הכנסו לקישור הבא: bit.ly/3pXLgaW
התחברו בעזרת מייל/מספר הלקוח והסיסמא (כפי שמפורט למעלה). תוכלו לעשות זאת בכל פעם שתגיעו למגרש, או לחילופין לבצע צילום מסך\הדפסה של הברקוד, אותו תוכלו להעביר בקורא הברקוד בכניסה ליציע. הברקוד הינו אחיד לכל אורך העונה, וניתן לצלם\להדפיס פעם אחת ולהשתמש בו לכל אורך עונת המשחקים.
2. הגיעו לקופות באצטדיון באחד ממשחקי הבית הראשונים ובקשו מהקופאי שידפיס לכם את הברקוד של המנוי, איתו תוכלו להכנס למשחקים לאורך העונה.
3. ניתן להוציא כרטיסים לכל משחק בנפרד ללא התחברות לאפליקציה עפ"י ההסבר הבא-
- נכנסים לאיזור האישי באתר "לאן"
- מתחברים לאיזור האישי
- לוחצים על השם שלך מצד שמאל למעלה
- לוחצים על כרטיסים ויורדים ובוחרים את המשחק אליו תרצו להדפיס כרטיס. למשחק נגד הפועל ירושלים יש לגלול עד לתחתית העמוד ומסמנים V. לוחצים על "לשליחת כל הכרטיסים שסימנתי".
- מסמנים V נוסף ולוחצים על "אשר". הכרטיסים יישלחו למייל.
רוצים שמנויים של משתמשים נוספים יופיעו באפליקציה שלכם?
לחצו על הפלוס ליד שמכם (זמין למשתמשי האנדרואיד, למשתמשי האייפון החל מעוד מספר שעות), והתחברו עם שם המשתמש והסיסמא של המנוי אותו תרצו לחבר.
עדיין לא מימשתם את המנוי שלכם באתר לאן?
כל עוד לא מימשתם את המנוי באתר לאן, לא תוכלו להשתמש במנויים שלכם לעונה הקרובה.
המימוש הינו פשוט וקצר, כל ההסברים בקישור הבא: https://theblue.org.il/post/HowToRegisterSeasonTicket
שאלות נפוצות?
1. ניסיתי להתחבר עם הפרטים שלי מאתר לאן ולא הצלחתי, מה עליי לעשות?
ת: יתכן כי יש לכם יותר ממשתמש אחד באתר לאן. חזרו אל מייל אישור ההזמנה שקיבלתם לאחר מימוש המנוי, והעתיקו את מספר הלקוח המופיע בו. נסו להתחבר עם שם הלקוח כשם המשתמש.
2. כל המנויים שהזמנתי מופיעים אצלי, האם האנשים שהמנוי עבורם יוכלו להתחבר מטלפון אחר ולהשתמש במנוי?
ת: כן, רק יש לשים לב שמשתמשים בכל אחד מהמנויים פעם אחת בכל משחק.
3. לא כל המנויים שהזמנתי מופיעים, מה עלי לעשות?
ת. פנו לשירות הלקוחות שלנו בוואטאספ: 55-504-25750
*** אנו מתנצלים מראש אם זמני הטיפול יהיו ארוכים עקב עומס הפניות הצפוי וחבלי הלידה בעקבות המעבר למנויים דיגיטליים. כל אוהד אשר לא יימצא לו פתרון עד למשחק גביע הטוטו מול הפועל ירושלים ביום שלישי, יוכל לגשת לקופות שיתוגברו במשחק הזה, ולקבל כרטיס למשחק על חשבון המנוי שלו ***
בכל שאלה - פנו לשירות הלקוחות שלנו בוואטאספ: 055-504-2575