חברי עמותה יקרים,

אנחנו שמחים ונרגשים להודיע באופן רשמי על הבחירות הראשונות של עמותת הכחולה, בתאריך 14/05/2017.

הכחולה מזמינה אתכם להציע את עצמכם לבחירה לוועד המנהל, ועדת הביקורת או ועדת הקבלה והבחירות, וכמובן, גם לקחת חלק בהצבעה ובבחירת האנשים שיעמדו בראש העמותה בשנה הקרובה.

ההצבעה תערך דרך אתר האינטרנט של העמותה, בעזרת התחברות לשם המשתמש איתו נרשמתם לאתר והצטרפתם איתו לעמותה. פרטים נוספים בנושא יימסרו בימים הקרובים.

בנוסף, ביום הבחירות תערך האסיפה הכללית של העמותה באודיטוריום של חטיבת אחד העם בעיר. לפני ההתכנסות, תהיה במקום קלפי בה יוכלו להצביע חברי העמותה אשר לא הצביעו דרך האתר. פרטים נוספים על האסיפה יימסרו בקרוב.

בעמותה ישנן כאמור שלוש ועדות ניהוליות אשר ניתן להגיש אליהן מועמדות לבחירה:

ועד מנהל (סה"כ 7 חברים)
ועדת ביקורת (סה"כ 3 חברים)
ועדת קבלה ובחירות (סה"כ 3 חברים)
 פירוט על תפקידה של כל ועדה ניתן למצוא באתר, לאחר התחברות עם שם המשתמש והסיסמא, תחת הלשונית "אודות העמותה -> מבנה ארגוני של העמותה -> תפקידי ועדות משנה.
https://www.theblue.org.il/?post=35

במידה והנכם מעוניינים להגיש מועמדות לאחד התפקידים, עליכם להוריד את הטופס "הגשת מועמדות לבחירות לוועדות ניהוליות בעמותה הכחולה" מאתר העמותה תחת הלשונית "אודות העמותה -> מדריכים וטפסים", למלא אותו ולהגישו באחד מהאפשריות העומדות לפניכם כמפורט בטופס.

המועד האחרון על פי התקנון להגשת מועמדות להבחר הינו עד 14 ימים לפני הבחירות, בתאריך 30/04/2017.

תנאים להגשת מועמדות לוועדות העמותה הינם: 
1. מעל גיל 17.
2. חבר עמותה אשר מתחייב לחדש את חברותו גם לקראת השנה הבאה.
3. אינו בעל רישום פלילי ואינו הורשע בעבירה שיש עמה קלון.
4. אינו נותן שירותים בשכר לעמותה. 
55. אינו הוכרז פושט רגל או פסול דין.

במשך חמישה ימים לאחר תום מועד הגשת המועמדויות (עד ה-4.5), תינתן אפשרות לחברי העמותה להגיש ערעור הנוגע להתמודדות של אי אלו מהמתמודדים.

חברי ועדת הבחירות: איתי לוי (מטעם הוועד המנהל), אלי ארד, גל הדסי, ברק גרובר, גלעד צור, שלמה בן עזרא (מטעם ועדת ביקורת) ותומר פרסלר (כעורך דין מלווה)

קישור לקוד האתי של העמותה: https://theblue.org.il/post/34